21 Ocak 2014 Salı

Kitap Ayracı Kullanamayanlar Derneği Daimi Üyesi


Başlıktan da anlaşıldığı üzere, o çok severek kullandığınız kitap ayracını kullanma özürlüyüm. Etrafımda hemen hemen herkesin kullandığını gördüğüm bu kitap ayracı denen naneyi birkaç kere kullanmayı denedim aslında. Olmadı, anlaşamadık kendisiyle. Hal böyle olunca ben de nazikçe(!) kıvırmaya devam ediyorum. Kendimce kitaba bir şeyler katmaya çalışıyorum belki. (mükemmel bahane)

Kullanmayı sevmemek kitap ayracını sevmemekle eşdeğer değil elbette. Aşağıdaki ayraçları çok sevdim. En efso olan da Batman'li.



Benim niye bundanım yok:(


5 yorum :

  1. Çok güzel bir paylaşım olmuş gerçekten çok hoşuma gittiii... Ayrıca söylemeliyim gerçekten çok muazzam bir blogunuz var çok iyi ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Selamlar

      Sil
    2. Kitap ayraçları koleksiyonum var benim ayrıca bir çoğunu kendim yaptım.

      Sil
  2. Benimde ayraçlarım var ama hangi ayraç nerede, hangi kitabın arasında bilemiyorum maalesef. *.* Anlayacağınız kullanamamak değil, dağınık kullanmak bendekide. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gereksiz bi'şey ya kullanma gitsin :)

      Sil

Disquis

.